معرفی 12 بازی ایکس باکس وان؛ با هیجان بازی کنید!

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
9:0
یک شنبه 7 مهر 1398

کنسول ایکس باکس وان نتوانست در این نسل موفقیت برادر بزرگتر خود یعنی ایکس باکس 360 را تکرار کند، اما شاهد عرضه عناوینی به یاد ماندنی روی آن بودیم. البته باید بگوییم که چیزی به عنوان بهترین بازی ایکس باکس وان وجود ندارد؛ چراکه انتخاب مورد خاص از این تعداد بازی بی نظیری که در سال‌های گذشته با آن‌ها زندگی کرده‌ایم اصلاً ساده نیست. اما، می توانیم تعدادی از بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم و امیدوار باشیم سلیقه‌هایمان مشترک باشد!

 

لیست 12 تایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان

 

بازی ایکس باکس وان Firewatch

تاریخ عرضه: ششم فوریه 2016

باری-firewatch

منصفانه نیست اگر صحبت از بهترین بازی Xbox one باشد در مورد Firewatch حرفی نزنیم! همه چیز درباره Firewatch درخشان است که از جمله آنها می‌توان به شخصیت‌هایی که بسیار طبیعی نوشته شده‌اند، استفاده از حس شوخ طبعی، غم و اندوهی باور پذیر، خلق درام و البته تنش اشاره کرد. تمامی مواردی که گفته شد به همراه سبک هنری جسورانه و رنگارنگ و صداگذاری حرفه‌ای گویندگان این اثر، فضای خارق‌العاده را برای این بازی رقم زده‌اند. Firewatch مانند کتابی دوست داشتنی می‌ماند که دوست ندارید آن را زمین بگذارید و حتی پس از اتمام مطالعه، برای مدتی و هرچند وقت یکبار، نگاهی به آن می‌اندازید.

حالت Developer Commentary Mode و این حقیقت که دلتان نمی‌خواهد Firewatch را کنار بگذارید، دلیل بازگشت شما پس از مدتی به این بازی است. بازی ایکس باکس 1 Firewatch همواره در لیست بهترین‌های ما قرار داشته است و می توان آن را یکی از بهترین بازی‌های داستان محور در Xbox One به حساب آورد.

 

بازی ایکس باکس وان Dead cells

تاریخ عرضه: دهم می 2017

باری-ایکس-باکس-Dead-cells

Dead cells حرکاتی فوق‌العاده خطرناک و پر از هیجان با تاکیدی بر روند زندگی بر اساس آزمون و خطا را برای علاقه‌مندان به بازی های اکشن در می‌آمیزد. در این بازی شما پاداش انعطاف عملکرد خود را دریافت می‌کنید؛ اما، همین پاداش گرفتن‌ها در حقیقت شما را به سمت محدودیت در توانایی‌هایتان سوق می‌دهد؛ تا آنجا که شما را به اوج رسانده و سپس در قله وهم توانا بودن در همه چیز خردتان می‌کند!

لایه های بسیاری از استراتژی و فنوندر همه چیز این بازی وجود دارد؛ از جمله در تصمیمات ناگهانی که می‌گیرید و همین مسئله Dead cells را به یکی از بهترین های دنیای بازی های اکشن ایکس باکس 1 تبدیل کرده است. به جرات می توان گفت که Dead Cells یک اتحاد پیروزمندانه از غریزه، اندیشه، سرگرمی و شکست است و به همین دلیل می‌تواند نامزد بهترین بازی Xbox one باشد.

 

بازی ایکس باکس وان Overwatch

تاریخ  عرضه: بیست و چهارم می 2016

بازی-ایکس-باکس-overwatch

Overwatch در میان بهترین بازی های ایکس باکس وان قرار گرفته است چون هم برای آن‌هایی که پس از یک روز کاری طولانی به دنبال کمی رهایی فکر هستند مناسب است و هم برای لذت بردن از یک بازی سرشار از استراتژی در هنگام حضور دوستان. این بازی Xbox one با توجه به گیم پلی بسیار دوست داشتنی که دارد توانسته است برای بسیاری از دوست‌داران بازی های ویدیویی یک تجربه رویایی از رویارویی آدرنالین و تفکر را بسازد که شاید بتوان گفت در دنیای بازی چیز بسیار غریبی است!

این بازی نامزد بهترین بازی Xbox one در سبک شوتر (Shooter) قرار می‌گیرد و ممکن است بیشترین تعداد نقشه‌ها یا بزرگترین نقشه‌ها را نداشته باشد، اما آن چیز که ارائه می‌دهد با هر فصل از بازی رشد کرده و جزئیات بیشتری را به فضای بازی شما اضافه می‌کند. این بازی Xbox one توانست در سال 2016 بزنده بهترین بازی ایکس باکس وان از نگاه وب‌سایت نقد و بررسی IGN شود که نکته‌ای بسیار مثبت برای آن به حساب می آید.

بازی ایکس باکس وان Halo: The Master Chief Collection

تاریخ عرضه: یازدهم نوامبر 2014

بازی-Halo-The-Master-Chief-Collection

Halo از آن دسته بازی هایی است که می‌تواند معرف بازی های آنلاین چند نفره در Xbox باشد و باید بی‌شک آن را یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان به حساب آورد. حتی پس از برطرف شدن مشکلات تاسف باری که این بازی Xbox one در قسمت آنلاین خود داشت، هنوز هم برای قسمت ماموریت‌هایش مثال زدنی است و می‌توان آن را از بهترین های Xbox دانست، خصوصاً با در نظر گرفتن نسخه ریمستر بازی Halo 2 که در آن وجود دارد.

حال استودیوی 343 مشکلات آنلاین بازی ایکس باکس وان Halo را بر طرف و تمامی مجموعه را آپدیت کرده است تا جزئیاتی جدید به آن اضافه کند و آن را به سطحی بالاتر برساند و باعث شود ما قادر باشیم این بازی را از آن دسته بازی‌هایی بدانیم که حتماً باید آن‌ها را داشت! چه از طرفداران قدیمی Halo باشید و چه به تازگی به جمع بازیکنان این بازی دوست داشتنی پیوسته باشید، Halo: The Master Chief Collection برای شما یک تجربه جدید خواهد بود.

بازی ایکس باکس وان Dark Souls 3

تاریخ عرضه: دوازدهم آوریل 2016

بازی-کنسول-dark-souls-3

اگر قرار باشد چند شاهکار را در میان بهترین بازی های ایکس باکس وان به شما معرفی کنیم، قطعاً یکی از آن‌ها Dark Souls 3 است. حال و هوای مبارزات همان راه نسخه‌های پیشین را حفظ کرده و دیوانه کننده است. نمی‌توان به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند بود و Dark Souls 3 را دوست نداشت. اگر قرار باشد Dark Souls 3 آخرین سری از این بازی Xbox one باشد، حقیقتاً میازاکی و نامکو برای آن سنگ تمام گذاشته‌اند و آن را به گونه‌ای عرضه کرده‌اند تا اثری ماندگار شود.

بازی ایکس باکس وان Monster Hunter: World

تاریخ عرضه: بیست و ششم ژانویه 2018

بازی-ایکس-باکس1- Monster-Hunter-World-1

سخت نیست که ببینیم چه چیزی Monster Hunter World را بسیار جذاب می‌کند. شما با آرامی تجهیزات، تجربه و دانش از بین بردن هیولاهایی بسیار تکان دهنده را به دست می‌آورید تا به مرور به یک شکارچی هیولای تمام عیار تبدیل شوید. زنجیره کسب تجربه در این بازی ایکس باکس وان بسیار گسترده است، زیرا با هر جانوری که از بین می‌برید، باید منتظر موجودی هولناک‌تر از آن را داشته باشید.

بازی ایکس باکس وان Resident Evil 2 Remake

تاریخ عرضه: بیست و پنجم ژانویه 2019

بازی-کنسول-1-Resident-Evil-2-Remake

رزیدنت اویل را بدون شک باید شناسنامه کپکام و یک رقیب جدی برای دیگر بازی‌ها در انتخاب بهترین بازی ایکس باکس وان دانست و آن را یکی از پولسازترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی هم به حساب آورد. در رزیدنت اویل 2 نسخه ی بازسازی شده همان ترس از هجوم همیشگی Mr X را تجربه خواهیم کرد؛ اما، این‌بار با وضوح بیشتر و هراسناک‌تر از قبل!

این بازی ایکس باکس وان توانسته است فضای وهم انگیز مبارزات با زامبی‌هایی که در راهروهای ساختمان پلیس وجود دارند را به خوبی بازسازی کند و به آن چاشنی واقعی بودن فضا را نیز بیفزاید تا ترس در ذره‌های وجودتان لانه کند.

بازی ایکس باکس وان Assassin’s Creed Odyssey

تاریخ عرضه: پنجم اکتبر 2018

باری-Assassins-Creed-Odyssey

سری Assassin’s Creed را باید سردمدار بازی های سبک Stealth در دوران قدیم و یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در لیست انتخابی بهترین بازی ایکس باکس وان دانست و از ذره ذره‌ی محیط باز آن لذت برد. یوبیسافت سالهاست که این سری بازی‌ها را با وسواس تمام منتشر می‌کند و باعث می‌شود طرفداران و دنبال کنندگان بازی‌های ویدیویی از این شرکت راضی باشند.

با اینکه نسخه Odyssey را نمی‌توان موفق‌ترین بازی ایکس باکس وان از سری دوست داشتنی Assassin’s Creed دانست، اما این بازی xbox هنوز هم در زمره بهترین بازی های ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و می‌توان از بازی کردن در دنیای بی‌همتای آن لذت برد.

 

بازی ایکس باکس وان Gears of War 4

تاریخ عرضه: یازدهم اکتبر 2016

بازی-xbox-Gears-of-War-4

مگر می شود طرفدار ایکس باکس و مایکروسافت باشیم و مارکوسِ بازی Gears of war شخصیت مورد علاقه‌مان نباشد؟ یکی از برند‌های مایکروسافت در زمینه بازی‌های ویدئویی بدون شک همین بازی دوست داشتنی است که قلب بازیکنان علاقه‌مند به کنسول Xbox را سال‌هاست ربوده است. باور کنید بسیار دلنشین است هنگامی که با مارکوس به جان دشمنان می‌افتید و آنها را از هم می‌درید تا کسی جرات نکند برای مایکروسافت قد علم کند!

بازی ایکس باکس وان Devil May Cry 5

تاریخ عرضه: هشتم مارس 2019

بازی-Devil-May-Cry-5

ترکیب دیوانه کننده‌ای است! دانته و نیرو در یک بازی و در کنار هم می‌توانند ارتشی از هرآنچه اهریمن باشد را قلع و قمع کنند؛ حال تصور کنید شخصیت V هم به این گروه مرگبار اضافه شود. سال‌ها منتظر بودیم تا این بازی دوست داشتنی از شرکت کپکام باز هم به دنیای ما برگردد و ما را به جنگی تمام عیار با شیاطین ببرد.

این بازی ایکس باکس وان را می‌توان به جرات بهترین در سری بازی‌های Devil May Cry دانست و البته آن را بی‌شک در زمره بهترین بازی‌های ایکس باکس وان نیز به حساب آورد.

بازی ایکس باکس وان The Witcher 3: Wild Hunt

تاریخ عرضه: نوزدهم می 2015

بازی-کنسول-eild-hunt

در این نسخه از سری بازی‌های Witcher گرالت بازگشته است تا به دنبال ردپای دخترش زمین و زمان را به هم بدوزد. در این میان اتفاقات بسیار زیادی منتظر شما هستند تا وهم و هیجان را بصورت همزمان بر تک به تک سلول های شما تزریق کنند! گیم پلی بسیار گسترده Witcher 3 به گونه‌ای طراحی شده است تا هرگز از جستجو در فضای رعب انگیز بازی خسته نشوید.

 بازی ایکس باکس وان Red Dead Redemption 2

تاریخ عرضه: بیست و ششم اکتبر 2018

بازی-xbox1-red-dead-redemption-2

بدون شک یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان تاریخ را می توان Red Dead Redemption 2 دانست. محیطی بسیار گسترده و باز که با جزئیاتی دیوانه کننده طراحی شده و قطع به یقین یک شاهکار است. از این بازی و ماجراجویی‌هایش خسته نخواهید شد و آنقدر کار برای انجام دادن در این بازی خواهید داشت که پس از اتمام آن اول بازی یادتان رفته باشد. به جرات می‌توانیم بگوییم که این بازی شایسته قرار گیری در صدر جدول بهترین بازی های Xbox One  است!

 

برای شما چه بازی به عنوان بهترین بازی Xbox one در خاطرتان مانده است؟ لطفاً نام بازی مورد علاقه خود را بصورت کامنت با ما  درمیان بگذارید.


تعداد بازدید از این مطلب: 682
بازدید : 682

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر